ویژگی ماشین ظرفشوییSMS68TI01E چیست ؟
نوشته شده توسط : ahora

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68TI01Eاگر قصد خرید ماشین های شست و شویی نظیر ظرفشویی و ماشین لباسشویی و خشک‌کن را داشته باشید حتما به این نتیجه رسیده اید که برند بوش آلمان از نظر فناوری، کارایی و عمر مفید طولانی، جایگاه معتبری در تولید لوازم خانگی دارد. اما آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ماشین ظرفشویی بوش نسبت به سایر برند ها با اختلاف   بهترین هستند. در انتخاب این وسیله  باید دقت کرد، چرا که در صورت انتخاب یک محصول بی کیفیت ممکن است هزینه ی بسیار بیشتری را جهت تعمیرات و سرویس دستگاه بپردازید. در حالی که با خرید از فروشگاه لوازم خانگی بوش آلمان، سال های سال، از انتخاب با کیفیت خود و کارایی فوق العاده دستگاه و همین طور دریافت خدمات پس از فروش عالی رضایت خواهید داشت. ظرفشویی  SMS68TI01Eبا داشتن امکانات فوق العاده و فناوری به روز از بهترین انتخاب ها برای یک ظرفشویی مناسب است.

ویژگی ها و کارایی این مدل

 

طراحی، ظاهر زیبا، تنوع مدل ها در محصولات بوش می تواند برای هر نوع سلیقه ای مناسب باشد. sms68ti01e bosch از مدل های سری 6 ظرفشویی های بوش با رنگ استیل زیبا و دارای صفحه لمسی است. ابعاد استاندارد آن نگرانی شما را مبنی بر جایگیری در آشپزخانه از بین می برد. این  ظرفشویی دارای ظرفیت 14 نفره است که موجب می گردد زمانی که مهمان دارید بتوانید از دستگاه استفاده کنید و مطمئن باشید که ظروف به خوبی در فضای ماشین جای داده می شوند. این محصول دارای سه سبد برای چیدن ظروف است که معمولا از سبد بالایی برای قاشق و چنگال، سبد وسط برای لیوان و ظروف شیشه ای و سبد پایینی برای ظروف بزرگتری مثل بشقاب و قابلمه و … استفاده می شود. sms68ti01e مشابه با اکثر مدل های بوش دارای قفل کودک و سیستم شروع با تاخیر از 1 تا 24 ساعت نیز هست.

 صرفه جویی در مصرف آب و برق

شاید تصور کنید که استفاده از ظرفشویی سبب افزایش مصرف آب و برق شده و هزینه های شما را بالا می برد اما بهتر است بدانید که  ماشین ظرفشویی بوش، دستگاهی کم مصرف است و نسبت به شست و شوی دستی آب و انرژی بسیار کمتری مصرف می کند به طوری که برای هر بار شست و شو تنها مقدار 9.5 لیتر آب مصرف شده که در مقایسه با آبی که در شست و شوی دستی مصرف می گردد بسیار صرفه جویی می شود. از طرف دیگر مصرف انرژی الکتریکی این دستگاه نیز پایین است و در رده بندی انرژی A++ قرار می گیرد.

بی صدا بودن Super silence

موتور با کارکرد الکترونیکی و بسیاری از اقدامات و اندازه گیری هایی که توسط ماشین برای کاهش فوق العاده صدا انجام می شود موجب می گردد تا هنگامی که ظرفشویی روشن است صدای بسیار کمی در حدود 40 دسی بل، ایجاد کند در نتیجه شما از نظر زمانی محدودیتی برای استفاده از ظرفشویی ندارید و شب ها زمان خواب و یا مواقعی از روز که قصد استراحت دارید می توانید شست و شوی ظرف ها به ظرفشویی بسپارید تا با صدای کم و آرام آن را انجام دهد.

شستشوی اولیه   PRE WASH

قابلیت دیگری که بسیار کاربردی است ویژگی پیش شست و شو یا شست و شوی اولیه است. با انتخاب این گزینه یک مرحله ی شست و شو در ابتدای برنامه ی شست و شوی اصلی اضافه می شود. پیش شست و شو و یا شست و شوی اولیه فقط از آب خالی استفاده می کند درست مثل زمانی که در شست و شوی دستی، ظروف بیش از حد کثیف هستند و یا مثلا شست وشو به تعویق افتاده و لکه های آلودگی روی آن ها خشک شده است بنابراین معمولا در این حالت ابتدا روی ظروف مقداری آب ریخته می شود تا این آلودگی ها به معنای عام دچار خیس خوردگی شوند و در شست و شوی اصلی راحت تر تمیز شوند. در صورت انتخاب گزینه ی شست و شوی اولیه، ماشین نیز به همین شکل عمل می کند.

برنامه های شست و شو

ظرفشویی SMS68TI01E دارای 8 برنامه ی شست و شو است. برنامه Intensive 70° زمانی مناسب است که قابلمه هایی دارید که ته دیگ آنها سوخته و یا به ظرف چسبیده است. باید دقت کرد که این برنامه برای ظروف حساس نباید استفاده شود چون ممکن است به آن ها آسیب برسد. برای ظروفی که غذا ها روی آنها خشک شده از Auto 45° – 65° استفاده می شود. Eco 50° و Silence 50° شست و شوی ظرف ها را در دمای 50 درجه و آبکشی را در دماهای بالاتر انجام داده و از نظر مصرف آب و برق بهینه تر بوده و  با صدای کمتر برای شست و شوی شبانه مناسب هستند. Glass 40° ظروف و شیشه های حساس و حساس به دما را به طور ملایمی می شوید. Quick 65° و یک ساعته  65°نیز شست و شو را در دمای 65 و با بهینه سازی زمان انجام می دهند.

برنامه های شست و شوی ویژه

برنامه ی شستشوی بسیار سریع  VarioSpeed Plus

هنگامی از این برنامه استفاده می شود که فرصت زیادی نداریم و زمان برای ما خیلی اهمیت دارد. بنابراین لازم است تا در زمان کمتری ظرف ها شسته و خشک شوند و به عبارت دیگر زمان کارکرد دستگاه برای یک سیکل خاص کوتاه تر شود. بسته به نوع برنامه های انتخابی دیگر، در حدود 20 تا 66% می توان زمان را کاهش داد. در این حالت به دلیل ضرورت در افزایش سرعت شست و شو و کاهش زمان، مصرف آب و برق ماشین ممکن است کمی بیشتر شود.

برنامه شستشوی ظروف بسیار بزرگ  Intensive Zone

با استفاده از این برنامه می توانید قابلمه ها و تابه های خیلی کثیف را در سبد پایینی ماشین قرار داده و باقی ظروف مورد نظر با سطح کثیفی معمول را در سبد های مخصوص به خودشان قرار بدهید. بدین ترتیب شست و شوی قابلمه ها و تابه های موجود در سبد پایینی با شدت بیشتری از نظر فشار آب پاششی و دمای آب، نسبت به سایر ظروف انجام می شود و بهتر تمیز می گردند.

برنامه ی شستشوی بهداشتی  Hygiene Plus

برنامه ی شست و شوی بهداشتی در ظرفشویی SMS68TI01E زمانی استفاده می شود که ضد عفونی کردن ظروف مورد نظر است و لازم است تا شست و شو با حساسیت بیشتری از نظر بهداشتی انجام شود. وقتی از این برنامه استفاده می شود، ظرفشویی دمای آب گرم مورد استفاده را نسبت به حالت معمول بالاتر می برد علاوه براین مدت زمانی که ظروف در معرض این آب گرم هستند را نیز طولانی تر می کند بنابراین موجب از بین رفتن میکروب ها و آلودگی ها از روی ظروف و ضد عفونی شدن آن ها می شود. برای شستن بطری کودک و یا تخته های گوشت می توان از این برنامه استفاده کرد.

کارایی های دیگر ظرفشویی

سیستم ضد نشت آب  AQUA STOP

سیستم ضد نشت آب در ظرفشویی به این شکل عمل می کند که با نشت احتمالی آب به بیرون دستگاه، حسگر مربوطه فعال شده و شیر ورودی آب به طور اتوماتیک قطع می شود.

سنسور آب AQUA SENSOR

پس از انجام عملیات آبکشی ظروف، ظرفشویی SMS68TI01E میزان کدورت و آلوده شدن آب مصرف شده را از طریق سنسورهای نوری، ارزیابی می کند. در صورتی که میزان آلودگی و چرک شدن این آب از یک مقدار مشخص، کمتر باشد به معنی این است که ظروف به اندازه کافی تمیز شده اند و دیگر نیازی به ادامه ی عملیات آبکشی وجود ندارد. بنابراین ماشین دیگر آبکشی را تکرار نمی کند و  این آب را که در واقع آب تمیز به شمار می رود به حمام آبکشی برای سری بعدی شست و شوها منتقل می کند. بنا براین وجود این سنسور به نوعی موجب می شود تا از پاکیزه شدن ظرف ها اطمینان حاصل شود و هم چنین مصرف آب نیز در حدود 3 تا 6 لیتر کاهش می یابد. اما در صورتی که آلودگی و کدورت زیاد باشد، آب تخلیه شده و آب تازه وارد ماشین می شود.

قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها  VARIO FLEX

همان طور که قبلا عنوان شد این ماشین دارای سه سبد است اما در صورتی که ظروف با ابعاد مختلف را نتوانستید به خوبی در سبدها بچینید نگران نباشید چرا که ظرفشویی SMS68TI01E با داشتن قابلیت VARIO FLEX این امکان را به شما می دهد که بتوانید ارتفاع سبد ها را مطابق با چیدمان ظروف مورد نظر تغییر داده و آن ها را به نحوی تنظیم کنید که از فضای موجود در سبد ها به طور بهینه ای برای قرار دادن ظروف استفاده کنید.

تشخیص تعداد ظروف  LOAD SENSOR

وقتی ظروف در ماشین قرار داده شد، ماشین، وزن بار ناشی از ظروف موجود را از طریق نوعی سنسور سرعت چرخشی تشخیص می دهد و به طور اتوماتیک تعیین می کند که برای شست و شوی این میزان ظرف چه مقدار آب مورد نیاز است. به عبارت دیگر، برای ظروف کمتر، میزان آب و انرژی برق به طور بهینه و کمتر استفاده می شود. بنا براین می توان گفت که ویژگیLOAD SENSOR  موجب صرفه جویی در مصرف آب و برق می گردد.

منبع : https://bit.ly/2QmrY9M





:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: